wtorek, 25 września 2012

Książeczka o miłościach - podsumowanie

Dobry wieczór wszystkim miłośniczkom małych form :)

Mój urlop odszedł już w daleką niepamięć :) Wszystko, co przyjemne, niestety szybko się kończy, ale bardzo się cieszę, że mogłam wrócić do Was - i do waszej fantastycznej twórczości. Książeczki o miłościach przygotowały trzy scraperki:

















Wszystkie albumy można obejrzeć na blogach Pinezki, Scrapirinhi i Siwki - podlinkowałam powyżej ich nicki. Dziękuję bardzo za udział w moim wyzwaniu :) a wszystkich pozdrawiam ciepło :)

Tusia

2 komentarze:

Silviage pisze...

cuda :) Trudno mi określić, która najbardziej mi się podoba... Może książeczka Siwki? Jest taka romantycznie niepoprawna :) tak.. właśnie tak :)
Gratulacje dla wszystkich Pań ;*

AgnieszkaD pisze...

cudeńka!!! lecę na blogi pooglądać dokładniej!!!
ps. miałam taką ochotę na to wyzwanie i.... zapomniałam :((( buuu, dobrze, że mogę pooglądać wasze :)))