środa, 22 czerwca 2011

tagowo...pocztowo:)

witam w kolejnym wyzwaniu z tagiem...
dzisiaj temat lekki , przyjemny i myslę, że przez wszystkich lubiany...
tag POCZTOWY...trzeba użyć przynajmniej dwóch elementów kojarzonych z pocztą:)
zobaczcie jak pięknie spisał się nasz zespół:

aboku:


annar:


urica dwustonnie:





guriana:



 guru:


termin wyzwania jak zwykle 2 tygodniowy...do 05 lipca do północy:)

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 


16 komentarzy:

Mrouh pisze...

Niewytłumaczalna miłość do poczty mimo jej kulawego działania pchnęła mnie do popełnienia maleństwa pocztowego, w sam raz na końcówkę środowego wieczoru. Niniejszym się zgłaszam na wyzwanie:-)

Danka M. pisze...

A co tam ... kiedyś musi być ten pierwszy raz. Tak na szybko go zrobiłam i na wyzwanie zgłosiłam:)

Rydia pisze...

Z ogromną dozą nieśmiałości zgłaszam swojego taga , a co tam raz się żyje ;)
Pozdrawiam :)

madebyviva pisze...

ach udało mi się i też skleciłam - świetne prace i świetne wyzwanie!
Ściskam!

Ania pisze...

Dołączam się z moim "grubaskiem" :)))

lucy z mazur pisze...

Też zgłaszam swojego taga

inka pisze...

tyle pięknych tagów! mój powstał na przełamanie braku weny -co chyba widać.. :)

Ewik21 pisze...

no to ja też już zgłosiłam swojego ..

Irena Rysa Maciąg pisze...

Moje pierwsze starcie z tagiem.
Temat chodził za mną odkąd go przeczytałam i wszędzie widziałąm "pocztowości" aż w koncu się skusiłam:) Tag dodany - oceńcie fachowym okiem.

Tores- pisze...

Na moim są tylko pocztowe stemple, ale może też się nada :)

Unknown pisze...

Wszystkie piękne !!!
Skaczę tylko po blogach i podziwiam !!!

Matilde pisze...

Nie mogło i mnie zabraknąć :)

Magda Tomaszewska pisze...

Skleciłam tag przebywając na łonie natury więc zgłaszam go na wyzwanie :)

Made by Aisia pisze...

Rewelacyjne wyzwanie!

silence pisze...

Nie mogłam się oprzeć i tez zrobiłam pocztowy tag :) Pozdrawiam!

Natolin pisze...

Zatagowałam się dzisiaj w nocy i tag pocztowy też zrobiłam :))