sobota, 16 kwietnia 2011

myśli skrzydlatych cz.3

kolejna sobota i kolejna skrzydlata myśl...
ale najpierw pozachwycamy się pracami z całego tygodnia:)

w odpowiedzi na drugie pytanie o Niespełnione marzenie powstały takie cuda:

agnieszkBe



angel



berberis



boei




caro78_pysia




czekoczyna



drycha



ecila



habka



ines



ivy



jagodzianka



jola_zola



jolutka123



karmeleiro



kasia





kathinna




maggie



martyna



mika78



mizia





nordstjerna




peninia



tores




tusia



zanka12




do zabawy dołączyły nowe uczestniczki i tak nadrobiły zaległości z poprzedniego tygodnia,
w którym pytałam o to Co Was uskrzydla:

agnieszkaBe



angel



jola_zola



martyna




i kolejne gotowe, naprawdę uskrzydlające okładki:

martyna





nordstjerna





tores





jestem pełna podziwu dla Waszych interpretacji i wykonania!!:))


kolejny temat będzie dotyczył słów...wiadomo...słowa uskrzydlają...:)
wyzwanie na ten tydzień nazwałam Skrzydlaty cytat...
zamieszczamy na tagu cytat, który jest dla Was z jakiegoś powodu ważny...słowa, które Was uskrzydlają...:)

mój cytat:




padały pytania co do okładek...okładki muszą być gotowe na koniec całego wyzwania...
powinniśmy zakończyć 06 maja o północy,
ale ostatnie wyzwanie będzie trwało jeszcze przez tamten weekend -  to jest do 08 maja do północy...
będzie można nadrobić ewentualne zaległości do walki o nagrodę:)

miłego cytowania i do zobaczenia za tydzień:)

Swoje prace możecie również dodawać do naszej galerii Flickr - Craft Artwork lub na nasze nowo otwarte forum


Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:




9 komentarzy:

madebyviva pisze...

Wow - piękne prace!!
Ja się nie wyrobiłam w tym tugodniu (święta, święta...) ale mam nadzieję, że po świętach uda mi się nadrobić :-)

Drycha pisze...

chciałoby się napisać: wreszcie sobota!
ale nie...


mogę napisać: wreszcie sobotni wieczór :D jeśli będę miała siłę podnieść nożyczki... ahhh :D

Ania pisze...

Super prace, super wyzwanie! Dzięki za inspiracje i już nie mogę się doczekać kolejnej soboty :>

malflu pisze...

Dodałam zaległego taga i informuję, że ja też dołączyłam ;-)

Kasia Krzymińska pisze...

zrobione!

ecila pisze...

done:)

jola_zola pisze...

zgłaszam mój skrzydlaty cytat:)

Caro-ART pisze...

aaaa zdążyłam z cytatowym tagiem ;)

Kathinna pisze...

Jako, że linka dodać już nie mogę, to tu go wklejam, bo mój tag przez święta spóźniony tym razem: http://wyplataneopowiesci.blogspot.com/2011/04/176.html i okłada też tam jest :)