niedziela, 6 marca 2011

pudełeczka pełne niespodzianek

dziś zapraszamy do niezwykłego świata altered art - u nas oczywiście w formacie mini
pudełka po zapałkach
mimo niewielkiej powierzchni potrafią pomieścić nadzwyczaj dużo, dają niezwykłe możliwości, pozwalają tworzyć przestrzenne formy, nadają się do każdego stylu
...a praca z nimi to prawdziwa przyjemność:)

w pudełkach, na pudełkach, pudełkami opowiedzcie o tym co lubią kobiety

w Craft Artwork znalazły się trzy dziewczynki z zapałkami:

Annar - tradycyjnie delikatnie i kobieco



Maj - kobieta tęskniąca za wiosennym śpiewem ptaków


i Urtica (moje pudełko zmieściło w sobie książeczkę o kobiecych zachciankach)




na Wasze pudełeczka na temat "co lubią kobiety" czekamy do 21 marca

Swoje prace możecie również dodawać do naszej nowej galerii Flickr - Craft Artwork

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

6 komentarzy:

ecila pisze...

Moje pierwsze wyzwanie TU.. mam nadzieję, że się Wam spodoba moja interpretacja ;)

druga szesnaście pisze...

maleńka kobieca książeczka absolutnie mnie oczarowała...

Karmeleiro pisze...

każdy mały pomysł zaskoczył mnie swą innością, cuda :) dorzucam i moje.

urtica pisze...

Karmeleiro!
przecudne Twoje pudełeczko!!!!
kamea mnie oczarowała
dziękuję Ci za udział

Kasia pisze...

Świetne prace! Pudełeczko z książeczką jest niesamowite :)

Madziarrra pisze...

W ostatniej niemal chwili zdążyłam, trochę wymęczone pudełeczko ;)