niedziela, 27 maja 2012

ATC w domku dla lalek

spodobało się Wam robienie ATC w nietypowym kształcie
co jakiś czas będziemy więc wracać do takiej zabawy

dziś zapraszamy do zrobienia na karcie ATC papierowej lalki

oto nasze pomysły na to wyzwanie:

Belladonna

Tusia

Urtica

jak widzicie laleczki mogą wychodzić nieco poza format ATC
 i urozmaicić typowy, prostokątny kształt
...znając Waszą pomysłowość może to się stać pretekstem do stworzenia niezwykłych ateciaków

na Wasze laleczki czekamy do 10 czerwca

5 komentarzy:

Drycha pisze...

ale fajny temat :D

Marta W. pisze...

temat fajny - nawet stworzyłam swoje pierwsze w życiu ATC na to wyzwanie - jednak nie wstawię - po pierwsze - nikt nic nie wstawił? czy ja nie widzę? :D a po drugie aparat mi wysiadł - a zdjęcie robione komórką jest byle jakie :( Więc z żalem rezygnuje :(

gurka_krolowa pisze...

To, że nikt nie wstawił pracy nie powinno było Cię zniechęcać, ktoś musi być pierwszy, a świat należy do odważnych :)
Szkoda...

Marta W. pisze...

no dobra - wstawiłam :D raz kozie (czytaj "mi") śmierć :P zwłaszcza, że już sama nie będę a angel mnie zachęciła :P trzeba się nauczyć czegoś nowego :)

qedziorq pisze...

Już po czasie :(, ale zrobię taką koniecznie, jak chwilę będę miała. Inspirujący temat, w głowie już zakiełkował.