niedziela, 3 lipca 2011

Mała forma "O mnie"


Witajcie! To znowu ja - Czekoczyna. Tym razem jednak na stałe i nie macie pojęcia jak się cieszę. Bardzo dziękuję Matkom Założycielkom za zaproszenie mnie do tego wyborowego grona. :)

Od razu na rozruszanie przygotowałam dla Was pierwszego wyzwanie.
Zadanie polega na wypełnieniu "wierszyka" swoimi słowami. Wierszyk ten należy umieścić na tagu, atc, moo (dowolnie) tak aby opowiadał on historię o nas samych. Oprócz tego chciałabym, aby praca była wykonana techniką ulubioną, taką w której najlepiej się każda czuje. A to ten "wierszyk":
Jestem ....
Chciałabym ....
Może ...
Nigdy ....
w miejsca kropek należy wstawić słowa. Mam nadzieję, że dzięki temu wyzwaniu lepiej się poznamy.

Oto nasze prace:


Guriana:

Urtica:

Czekoczyna:
Annar:


Na Wasze prace czekamy do 16 lipca.
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:



14 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Niezłe wyzwanie rzuciłaś ! Ciężko mówić o sobie...

Bożenka pisze...

Zrobiłam pracę i zamieściłam.
http://anielskie-sekrety.blogspot.com/2011/07/nowe-wyzwanie-w-crft-artwork.html#comments
Pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

nono, bedę miała nad czymś się głowić przed zaśnięciem :))

druga szesnaście pisze...

każda z tych prac jest wyjątkowa. formą i przekazem.
przy każdej zatrzymuję się na dłużej.

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!This is great at all...I love those tags !!! So great at all!!
This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!I´m follower now.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Caro-ART pisze...

Czeko niech Cię... łaziło, łaziło i wylazło ;)Musiałam się dołączyć...ech

Natolin pisze...

no i ja też nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem tego taga :)) bo "wierszyk" inspirujący mocno :)

Rydia pisze...

Zaczyna się uzależniać od tego cudownego miejsca :)

Alegria pisze...

Po raz pierwszy odważyłam się wziąć udział w wyzwaniu. Trema mnie zjada :)
Wasze prace są rewelacyjne i zabawa słowno- papierowa zaczyna mnie wciągać
:)

madebyviva pisze...

ech ale temat, aż w nostalgiczny klimat wpadłam :-)
dzięki! :-*

Made by Aisia pisze...

Bardzo dziękuję za to wyzwanie:-)

Aida Domisiewicz pisze...

I ja oprzeć się nie mogłam:) Dzięki Czekoczyna za świetne wyzwanie!

Olina pisze...

I ja wzięłam udział.:)

Danka M. pisze...

Spróbować zawsze warto ... więc spróbowałam ...... ,,za pięć dwunasta,, bo się wahałam ale ... :)