sobota, 2 kwietnia 2011

Miesiąc z tagiem...cz.1


ten miesiąc upłynie nam pod znakiem taga...
poczynając od dzisiaj, przez cały miesiąc, w każdą sobotę 
spotkamy się tutaj i zmierzymy z kolejnym tematem w wyzwaniach z tagiem pod egidą :
"Skrzydlatych myśli"
pięć sobót...pięc tagów...pięc tematów...
na końcu całość zamykamy w mini książeczkę...
najlepiej...dorabiając okładki...:))
tak jak ja:



w tym wyzwaniu przewidziana jest nagroda...
Annar ufundowała zestaw stempli Tima Holtza
dla wylosowanego uczestnika, który wykona całą książeczkę wraz  z okładką:))
myślę, że warto zawalczyć:)





tym razem wyzwania są tygodniowe, bo to cykl, który ma się zamknąć w jednym miesiącu:)
chciałabym, aby w każdej pracy znalazło się choćby symboliczne skrzydełko...:))

gotowe??...to ruszamy z pierwszym skrzydlatym tematem:

1. co mnie uskrzydla...?

Annar:



Guriana:



Bardzo jestem ciekawa waszych interpretacji...czekamy na nie do 08.04 do północy :)

Swoje prace możecie również dodawać do naszej galerii Flickr - Craft Artwork lub na nasze nowo otwarte forum

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:




18 komentarzy:

Kasia Krzymińska pisze...

To wyzwanie jest super. Nagroda dodatkowo mobilizuje. Na pewno wezmę udział
uwielbiam uwielbiam!

Kasia pisze...

Bardzo ciekawe wyzwanie! Chętnie się przyłączę do zabawy :) Tagi Dziewczyn są świetne :)

ecila pisze...

Zakochałam się ostatnio w mini albumach.. więc.. zmobilizuję się w tym wyzwaniu ;]

Karmeleiro pisze...

oo, bardzo ciekawe wyzwanie! zaraz siadam i już nie gadam ;)

Madziarrra pisze...

Świetny temat... i nagroda kusi ;) Szalejecie z tymi wyzwaniami, każde ciekawe i trudno się zdecydować, od którego zacząć ;) pozdrawiam

jola_zola pisze...

i ja spróbuję podejść do tematu :)

Unknown pisze...

Cudowne wyzwanie, a nagroda mmmmm PALCE LIZAĆ. Zmajstruję coś napewno!!!

Zanka pisze...

Piekne tagi! Ja tez juz jestem, mam nadzieje, ze starczy pomyslow na cala serie :)

Kasia Krzymińska pisze...

Czy zdjęcia okładek też wgrywać przez Linkyego, czy dać tylko linka w komentarzu?

Drycha pisze...

Pierwszy tag gotowy :)

Guriana pisze...

Czekoczyna-przez Linkyego, żebym nie przeoczyła:)

ZUzanna pisze...

zrobione. dodane. :)

Michelle pisze...

Świetnie, uwielbiam tagi!

Ania pisze...

Fantastyczny blog! Dołączam się ze swoją pracą i chyba zostanę tu na dłużej :)

Kasia Krzymińska pisze...

No to już dodane obie prace.

Ines pisze...

rzutem na taśmę jak zwykle, ale się wyrobiłam :D

madebyviva pisze...

Prawie w ostatniej chwili, ale zdąrzyłam :-). Mam nadzieję, że samozaparcia i weny starczy mi do końca zabawy :-).

Martyna pisze...

ja się oczywiście spóźniłam, ale daję znak, że się przyłączyłam ;) http://martynabeaux.blogspot.com/2011/04/skrzydlate-mysli.html