niedziela, 30 października 2011

Kolejny kolor z naszej książeczki tagowej !

Witam :)))

Ostatni kolor taga - żółty widać nie sprawił Wam żadnych trudności !!!
Wszystkie wyszły pięknie ! Dziękujemy za prace !

ania s

asia3city

asica.p

Berberis

caro78-pysia

ewamaison

Ivy

kacperm200

karola

lucy z Mazur

Madziarka

Młoda Kobieta

Mila

Mrouh

Pshoom

Selennea

Tores

Żona swojego męża

Książeczka tagowa powiększa się nam !


Teraz czas na kolejny, październikowy kolor !
Będzie trochę trudniej !

Wybrałam KOLOR RÓŻOWY


A więc pora wyciągnąć na stół różowe skrawki materiałów i ruszamy !


Dla szczęśliwej osoby, która przygotuje różowego taga mamy nagrodę w postaci różowych, papierowych kwiatków !


Czekamy miesiąc, do 25 listopada !!!


9 komentarzy:

Tores- pisze...

Phi, łatwizna ;)

Kasia Udalska pisze...

Hmmm....wszystko fajnie, tylko dlaczego Maggie jest przypisana do mojego żółtego taga????

Karolcia pisze...

Wszystkie przecudne.

ewamaison pisze...

ten kolor dla mnie to strzał w dziesiątkę !!! pozdrawiam, ewa

PetraB pisze...

This was quite a challenge (lol), thank you for the inspiration. The tag is fabulous.

Visell pisze...

Wykonałam! Pozdrawiam! Ale byłoby fajnie wylosować te kwiatki:)

Dorcia pisze...

Zrobiłam :) pozdrawiam... a nagroda cudna

Dziwolonk pisze...

Walka wygrana - dałam radę!;)

mOpA pisze...

Bardzo energetyczna kolorystycznie się ta książeczka zapowiada:)